>Complaints

Complaints - Klachtenregistratie voor continu verbeteren

Een eenduidige registratie van klachten van klanten, over leveranciers en intern gemaakte fouten maakt een goede analyse van oorzaken voor continue verbetering mogelijk. Een snelle en correcte afhandeling van klachten de klanttevredenheid positief beïnvloeden ondanks de gemelde klachten door de klant. Tevens kan hiermee een leveranciersbeoordeling plaatsvinden gebaseerd op concrete feiten. 
KMS Advies heeft een registratie ontwikkeld waarin alle voorkomende meldingen gedaan kunnen worden.

Kenmerken van CompanySoft Complaints - Klachtenregistratie voor continu verbeteren:

  • Zelf te configureren oorzaken van fouten per afdeling
  • Meerdere afzonderlijke vestigingen mogelijk
  • Eenvoudige en snelle melding van interne fouten met oorzaak door medewerkers
  • Vastleggen van klachten van klanten met afhandelingsinformatie over acties en vaststellen van de intern gemaakte fout(en).
  • Vastleggen van klachten over leverancier. Ook i.c.m. klachten van klanten te registreren
  • Uitgebreide analysemogelijkheden van klachtsoorten en oorzaken per vestiging en per afdeling voor continue verbetering (kwaliteitsdoelstellingen)
  • Rapportage over afhandeling van klachten per vestiging, per afdeling en per medewerker (kwaliteitsdoelstellingen)
  • Leveranciersbeoordeling

*Onderstaande gegevens zijn uitsluitend bedoeld voor contact over producten en diensten van CompanySoft.*